facebook googleplus instagram lookbook tumblr

Monday, July 16, 2012

DevilStone '12

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Kadangi blogas yra ta erdvė, kur galiu parašyt tai, apie ką šiuo metu galvoju, šį įrašą tam ir paskirsiu. Šį savaitgalį buvau įvairiapusiškai pagarsėjusiame festivalyje Velnio Akmuo (grojo sunkiąją muziką), kuris kaip tik vyskta mano mieste. Skųstis neturiu ko - gavau nemokamą įėjimą visoms keturioms dienoms, todėl nė minutės nesigailėjau, kad ten buvau. Bet vis dėl to ramybės man neduoda žmonių nuomonės ir nusistatymas. Nors aš pati visada esu už savą nuomonę, bet kartais tas jos brukimas ir kišimas kitiems labai erzina. Kad ir tarkim dauguma žmonių yra nusistatę prieš šį festivalį, nes neva jis "žaloja mūsų jaunimą ir skatina elgtis taip, kad jų elgesys keltų pavojų aplinkniams". Atrodo taip norisi pagaliau pažiūrėti tiems žmonėms į akis ir pagaliau išrėžti, jog tai TIK festivalis, o žmonės ten kultūringesni ir žymiai tolerantiškesni negu dauguma gyvų būtybių supančius mus kiekvieną dieną. Prieš ketverius metus, kai pirmą kartą buvo pasakyta, kad šis festivalis rengiamas mūsų mieste, pati šiek tiek sunerimau, nes tai nėra ta muzika, kurios aš galbūt klausyčiausi kiekvieną dieną savo grotuve, ir tai nėra tas "judėjimas", stilius, kuriuo aš pati gyvenu. Bet vėl gi, nuramina tai, kad ketverius metus vystantis festivalis žmonių, pabuvusių ten, veiduose išpiešia šypsenas ir palieka puikius įspūdžius. Kiekvieną kartą po festivalio viskas paliekama taip, kaip ir buvo rasta, o nusiskundimų taip pat negirdėti. Tai matyt vieni kulturingiausių žmonių kuriuos kol kas esu sutikusi per savo trumpą gyvenimą, ir tai tikrai ne vietiniai žmonės, kurie net miesto šventės metu sugeba "apsikiaulinti" miesto gyventojų ir svečių akivaizdoje. Iš tiesų pirmiausia reiktų apgalvoti prieš ką nors rašant komentaruose, nes tai dažniausiai parodo kai kurių žmonių lygį ir išprusimą. Nors mes, lietuviai, esame tokia tauta, kad mums visados viskas neįtiks ir mes vis tiek liksime nepatenkinti ir paniurę. O mano įspūdžiai - puikūs! Tai pirmiausia atsispindi nuotraukose, o taip pat ir pasakojimuose savo šeimai ir draugams, kaip ten viskas puiku, kaip linksma buvo su visais praleisti laiką klausantis kokybiškos muzikos, dribsant ant patogių pufikų ir tiesiog tinginiaujant. Labiausiai džiaugiausi atlikėjais, grojusiais Roko scenoje, ypač grupe Freaks On Floor, kurių gyvas atlikimas mane ITIN sužavėjo. Tris kartus valio jiems ir festivaliui!

4 comments:

  1. osom! matos,kad geraii buvO:P

    ReplyDelete
  2. Hello from France !
    Love your blog and your looks, pretty friend, you are so cute :) ♥ ♥ ♥
    http://tanyawall.blogspot.com
    XOXO

    ReplyDelete
  3. F***kin' hipsteriai atakuoja!
    Gaila, kad tik dabar radau progos tai parašyti.. Bet svarbu išvis kažkada, nei niekad! Buvo kiek apgailėtina žiūrėti į jus. Ta prasme, ok, jei jūs klausot tokią muziką, propaguojat visą metalhead'ų stuff'ą iiiir pan., tada ok, *FIST*. Bet kiek žinau, tai menkai jūs su tuo susiję. Kam tai? Pasirodyti, NUOTRAUKŲ pasidaryti? Gal iš vis dėl apyrankių?
    Heh, funny.

    Sekmės tobulėjant hipsteriškų "madų" demonstravime/analizavime!

    (:

    ReplyDelete
  4. Estera, ačiū už šaunius palinkėjimus! :))))))
    Iš tiesų tai..koks kieno skirtumas ką mes darom, kur mes einam ir ko klausom? Neprivalau tau aiškintis ar atsiskaitinėti kur buvau, ką veikiau ir ko klausiau. Kiekvieno pasirinkimas yra eiti ar ne. Norėjom - ėjom. Norėjom fotografavomės, nenorėjom - nesifotografavom. Tokių žmonių, kurie tik internete ir leidžia laiką kišant savo neįdomią nuomonę kitiems, man gaila. Patinka tau - tai ir džiaukis, nepatinka - nereikš savo nepasitenkinimo ten, kur jo visiškai nereikia. Ačiū už dėmesį :)

    ReplyDelete