facebook googleplus instagram lookbook tumblr

Tuesday, July 24, 2012

Fresh

Man taip pabodo tie zuikučiai.. nors pasiimk šautuvą ir išaudyk tu juos nuo mano blogo banerio vietos. Hehe. 
Pagaliau prisikaupiau drąsos ir prisėdusi prie photoshop programos sukūriau naują logotipą. Man labai reikėjo kažko, kas atitiktų blogą, jo pavadinimą, ir, galbūt, šiek tiek jo paskirtį. Wayfaring Stranger - keliaujantis keistuolis, nepažįstamasis. Tai simbolizuoja mane pačią, keliaujančią po gyvenimą (ne tokį jau ir ilgą, bet vis tiek). Semiuosi patirties, mokausi, augu, keičiu požiūrį į daugybę dalykų ir viską užrašau. Man asmeniškai šis logotipas begalo patinka, todėl tikiuosi, kad ir jūsų akiai jis patiks tik užsukus į mano blogą. Ir prie progos norėjau padėkoti, kad mano sekėjų ir skaitytojų skaičius nuolatos auga. Po truputį, bet vis tiek didėja. AČIŪ!

No comments:

Post a Comment