facebook googleplus instagram lookbook tumblr

Saturday, March 30, 2013

Mados Infekcija 2013: Day 2

Pagaliau turiu laiko prisėsti ir parašyti apie antrąją Mados Infekcijos dieną. Ir nejučia toks keistas jausmas užplūsta, kai atrodo visi įspūdžiai jau susigulėję, bet aš beveik nieko neatsimenu. Na, žodis beveik čia labai tinka, nes vienintelės Eglės Žiemytės kolekcija buvo verta dėmesio. Nagrinejant kitas kolekcijas, žiurėjau ir klausiau savęs, kodel aš taip klaikiai nieko nepamenu. Matyt visai mano dėmesio nepatraukė, na nebent pavieniai modeliai įdomiais drabužiais ar Kristinos Vikøren kolecijos metu skambėjusi daina, nuo kurios man dar dabar darosi bloga (tokia erzinanti, grojo lyg užstrigusi plokštelė, tai kaip čia neprisimins). Todėl drąsiai galiu sakyti, kad pirmoji MI diena buvo visapusiškai geresnė: tiek kolekcijų, tiek visu kitu atžvilgiu. O dar tas uždaromasis performancas, kurio nė velnio nesupratau.. Na tik tiek, kad buvo labai įdomu žiūreti.. Ir vis dar galvoju, kodėl būtent į Mados Infekciją jis buvo atvežtas... Net kyla mintis, kad nebeturėjo antrą dieną ką doro ir beparodyti.. 


O dabar apie kiekvieną kolekciją atskirai. Stengiuosi trumpai drūtai, kaip sakoma.

Giedrius Šarkauskas. Kiek skaičiau tiek perskaičiau, kad žmonėms jo kolekcija nelabai patiko. O aš visai skaniai ją suvirškinau ir man visai patiko. Girdėjau, kad dizainerį inspiravo senasis Niujorkas, o tas labai jautėsi. Man patiko tos cilindro formos skrybėlės ir dauguma iš drabužių, pajaučiau tą seną, iš filmų likusį niurjokietišką stilių ir kelis drabužius visai norėčiau turėti savo spintoje. Dar labai patiko tamsios lūpos, nes man jos velniškai patinka. Šaunuolis Giedrius!

Lina Gudanavičiūtė. Vis dar žaviuosi jos kolekcija po rudens Mados Infekcijos (kai buvo gražus filmas, graži muzika ir modeliai šokinėjo per rąstą). O ir šiais metais manęs nenuvylė. Kolekcija man priminė mane pačią žiemos laikotarpiu, kai čia taip šalta ir tu apsivelki penkis sluoksnius. Dar labai patiko ryškiai nudažyti modelių plaukai, net pati tokių užsinorėjau. Ir vaikiškos kojinės man nerėžė akies kaip kitiems, kaip tik gražiai ir organiškai žiūrėjosi prie aukštakulnių batų. Sveikinu dizainerę, nes paltai velniškai gražūs ir visa kolekcija man labai labai patiko!

Balagans [Injekcija, Vokietija]. Na man čia toks "balagans" ir buvo.. Kažkaip viskas ne taip.. Nežinojau ko tikėtis, todėl nieko nesitikėjau, tik sėdėjau, žiūrėjau ir laukiau, kada baigsis tas keistas bėgiojimas po podiumą. Nepagavau minties, o modeliai man priminė kaimiečius, išvežtus į miestą, kurie negali atsidžiaugti, kad ištrūko iš savo kaimo.. Todėl net nežinau kaip ir vertinti, pusės nė nepamenu (labai įsiminė tik vyras su storu storu alaus pilvu)..

Eglė Žiemytė [D.EFECT]. Vakaro išsigelbėjimas, sakyčiau. Net keista po tokio neblogo vokiečių absurdo pamatyti kažką malonaus akims ir dar lietuviško. Nors visos kolekcijos metu manęs neapleido jausmas, kad visa kolekcija man kažkur labai labai matyta, turiu pasakyti, kad Eglė ir vėl buvo mano favoritė. Paltai, manau, stiprioji jos pusė, jei galėčiau, visus priglausčiau, gaila tik, kad kainos ne pačios prieinamiausios. Labai patiko ryškios spalvos ir raudona-mėlyna derinys, kurio aš šiaip nemėgstu, bet čia labai gražiai žiūrėjosi. Viskas buvo lengva, skoninga, labai gražu, bravo!

Asger Juel Larsen [Danija]. Swag'iška kolekcija, drįsčiau pastebėti. Iš tiesų tos kepurės ir sunkūs batai man labai patiko. Ir moteriškų kelnių raštai buvo gražūs. Ir labai patiko ryškios spalvos, neoninės, kažkaip visada jos mano žvilgsnį patraukia. Visa kolekcija gal visai ir nieko, tik kažkaip vėl sunku vertinti. Faktas, kad prieš lietuvius mūsų dizainerius šiek tiek nublanko. Ką čia šiek tiek, gerokai. Net keista tai sakyti.

KRISTAR DESIGN by Kristina Vikøren. Kai pamačiau pirmuosius modelius ir išgirdau dainą, suklusau. Pirmasis modelis man pranašavo daug, nes lietpalčiai tikrai gražūs buvo. Matėsi kolekcijos skandinaviškas stiliukas, bet visa kita.. Pradedant muzika (tais pačiais žodžiais visos kolekcijos metu), keistais nupieštais "veidais" ant veido ir baigiant anoreksiškais modeliais.. Jaučiu, kad blynas prisvilęs ir dar kaip. Dizainerė sakė, kad vienos idėjos neturėjo ir Mados Infekcijoje pasirodė tik dėl "pasirodymo". O tas, tiesą sakant, labai ir matėsi. Man tai buvo kažkoks nesusipratimas, ir net džiaugiausi, kai pagaliau baigėsi daina ir tie išsekę modeliai išėjo nuo podiumo. Įspūdis ne koks, sakyčiau, rudenį buvo geriau, bet net ir tada nesužavėjo, nes priminė Gariūnus. Kažkaip nevykusiai viskas.

Andrey Bartenev [Rusija]. Atsimenu skaičiau apie jo bendradarbiavimą su studentais, bet renginio metu visai pamiršau. Apie jį aš nieko nežinojau, net nežinau čia gerai ar blogai, todėl nežinojau ko ir laukti. Rudenį rusų dizaineris mane taip sužavėjo, kad pagalvojau, jog vėl bus kažkas neįtikėtino. Ir tada atsivėrė durys, o aš pamačiau visokius kostiumus.. keistus labai. Net ta pasaka pradžioje labai atsibodo, o aš vis žiūrėjau į laikrodį ir meldžiau, kad greičiau pasibaigtų, nes laikas nieko gero nežadėjo, tik vėlavimą į paskutinį troleibusą namo. Apie šį pasirodymą vis dar dabar svarstau. Panašiai kaip su Straukaitės "Gangnam Style" praėjusią Mados Infekcija. Blaškausi tarp 'patiko' ir 'nepatiko'. Šis performancas buvo įdomus, nes kitoks, ir kostiumai tikrai įspūdingi, matosi, kad daug darbo įdėta. Ir linksma buvo žiūrėti kaip jie laksto ir kaip salė į tai reaguoja. Bet iš kitos pusės klausiu, ar tai tikrai turėjo būti skirta Mados Infekcijai.. Būtent mados. Čia man vėl buvo panašu į nesusipratimą, bet vis dėl to kaip uždarymas, tai sakyčiau, kad tikrai neblogas. Bent jau nuotaiką pakėlė po nemažos dalies nevykusių antrosios dienos kolekcijų.



Viską "reziumuojant", kaip sakoma, ar susimavus, pritarčiau Deimantės iš Spintos Guru nuomonei (kurios straipsnį perskaičiau vienu atsikvėpimu!), kad šią Mados Infekciją karaliavo lietuvių dizaineriai, ir ši infekcija būtų buvusi žymiai geresnė be kai kurių užsienio švečių. Pirmoji diena, vėl pasikartosiu, paliko daug daugiau įspūdžių nei antroji. Gal prisidėjo ir nuovargis po bemiegės gimtadienio šventimo nakties, bet vis dėl to kolekcijų atžvilgiu antrosios dienos nėra net pagrindo ir lyginti su pirmąja diena. Vis dėl to smagu buvo jau trečiąjį kartą sudalyvauti Mados Infekcijoje, tikiuosi susitiksime ten ir rudenį! Bučkis 

No comments:

Post a Comment